6 Ocak 2013 Pazar

Yalova Üniversitesi Öğretim Üyesi Alım İlanı

Yalova Üniversitesi Öğretim Üyesi Alım İlanı
Yalova Üniversitesi Rektörlüğünden:
Üniversitemize bağlı birimlere 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu ve bu Kanuna dayalı olarak çıkartılan yönetmelik hükümlerine göre öğretim üyeleri alınacaktır.



Profesör kadrosuna başvuran adaylar; 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu'nun 26. maddesinde belirtilen şartlar ile başlıca araştırma eserlerini belirttikleri müracaat dilekçelerine onaylı lisans, yüksek lisans, doktora ve doçentlik belgelerini, nüfus cüzdan suretlerini, özgeçmişlerini, yayın listelerini, tebliğlerini, bilimsel çalışmalarını, bilimsel çalışmalarına yapılan atıfları, eğitim-öğretim faaliyetlerini ve 1 adet fotoğraflarını kapsayan altı nüsha dosyayı Personel Daire Başkanlığı'na teslim etmeleri gerekmektedir.
Doçent kadrosuna başvuran adaylar; 2547 sayılı Kanun'un 25. maddesinde belirtilen şartlar ile Anabilim Dalı ve başlıca araştırma eserini belirttikleri müracaat dilekçelerine özgeçmişlerini, 1 adet fotoğraflarını, nüfus cüzdansuretlerini, doçentlik belgelerini, merkezi yabancı dil sınavı başarı belgesi, bilimsel yayınlarını, kongre-konferans tebliğleri ile bunlara yapılan atıfları ve eğitim-öğretim faaliyetlerini kapsayan dört nüsha dosyayı Rektörlüğümüze teslim etmeleri gerekmektedir.
Not:
Profesör ve Doçent kadroları daimi statüdedir.
* Müracaat süresi, ilanın yayın tarihinden itibaren 15 gündür.
* Posta ile yapılacak başvurular kabul edilmeyecektir.
Yabancı ülkelerden alınan diplomaların Üniversitelerarası Kurulca denkliğinin onaylanmış olması şarttır.
* Adaylar Müracaatla ilgili her türlü bilgiyi Rektörlüğümüz Personel Daire Başkanlığı’ndan sağlayabilecektir.
BİRİMİBÖLÜMÜANABİLİM DALIUNVANIDERECESİADEDİARANAN NİTELİKLER
İktisadi ve İdari Bilimler FakİşletmeYönetim ve OrganizasyonDoçent11Aile işletmeleri ve girişimcilikkonusundaçalışmalar yapmış olmak
“ ““ ““ “Doçent31Örgütsel adalet ve iş tatminikonusundaçalışmalar yapmış olmak.
“ ““ “Üretim Yön.ve PazarlamaDoçent21Kurumsallaşma ve Şehir Pazarlamasıkonusundaçalışmaları bulunmak.
“ “İktisatİktisatDoçent31Beşeri Sermaye, patent gelişimi, teknolojik gelişme, akademik ilerleme ve ekonomik büyüme konularında çalışmaları olmak.
 “ ““ “Doçent31Osmanlı Finans tarihi konusundaçalışmaları bulunuyor olmak.
“ “Uluslar Arası İlişkilerUluslar Arası İlişkilerDoçent31Avrupa Birliğikonusundaçalışmaları olmak.
“ “Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkilerÇalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkilerDoçent3 Sosyal Politika alanında Doçentlik Unvanına sahip olmak ve çalışma yaşamında etikkonusundabilimsel çalışmalar yapmış olmak.
“ “Sosyal HizmetSosyal HizmetProfesör11Sivil toplum, yaşlılık, yoksulluk ve sosyal hizmetkonularında çalışmaları olmak.
“ ““ ““ “Doçent31Sosyal Sorumluluk, sosyal girişimcilik, sosyalHizmet ve yönetim konularında çalışmalar yapmış olmak.
Mühendislik FakültesiKimya ve Süreç Müh.Kimya ve Süreç Müh.Profesör11Analitik Kimya dalında Doçentliğini almış olmak, ağır metal Adsorpsiyonu konularında çalışmaları bulunmak ve Sözkonusu Bölümde İngilizceYabancı dilde eğitim yapıldığından Yükseköğretim KurumlarındaYabancı Dille Eğitim-öğretim Yapılmasında Uyulacak Esaslara İlişkin Yönetmelik şartlarını taşımak.
Yalova Meslek Yüksekokulu  Profesör11Bahçe bitkileri ve Peyzaj dalında çalışmaları olmak.
Armutlu Meslek Yüksekokulu  Doçent11Su Ürünleri alanında doçent unvanı almış olmak, organik alabalık yemleri ve balık besleme konularında çalışmaları olmak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder